Alege servicii SEO dacă site-ul dvs. are nevoie de clienți

Alege servicii SEO eficiente

Proprietarii de afaceri locale sunt oameni ocupați – știți deja asta. Într-o singură zi, ați putea acționa ca manager de resurse umane, guru de marketing, expert IT și casier. Asta înseamnă multe de făcut pentru o singură persoană.

Din acest motiv, SEO poate trece uneori în plan secundar iar serviciile SEO oferite de companiile romanesti nu ar trebui evitate. Este de înțeles atunci cand aveti nevoie de clienti să căutati cele mai bune forme de ajunge la clientul final. Atunci când sunteți cel care face aproape totul, ați putea fi tentat să lăsați SEO deoparte – mai ales dacă vi se pare că nu este un efort care să aducă bani.

Adevărul este că s-ar putea să faceți greșeli critice de SEO chiar acum, care îndepărtează clienții de afacerea dvs. în loc să îi atragă.
Vestea bună este că? Există doar 5 greșeli comune și toate sunt ușor de reparat, restul sunt avansate si aveti nevoie de ani pentru a intelege toate procesele, alege servicii SEO eficiente cu Weryon România, din 2007 Weryon oferă aceleasi servicii recunoscute de antreprenori din intrega lume. Acestea vor necesita puțin timp, desigur, dar nu este nimic ce nu puteți gestiona. Iată ce trebuie să știi.

Greșeala SEO nr. 1: Nu vă optimizați pagina Google My Business Page
Cel mai important lucru pe care trebuie să-l știți despre Google My Business este că este deținut de – ați ghicit – Google. Acest lucru o face automat importantă pentru SEO.
Dacă nu v-ați revendicat și nu v-ați optimizat deja pagina Google My Business, iată ce trebuie să faceți:

  1. Faceți clic aici pentru a vă revendica pagina
  2. 3. Furnizați toate informațiile pe care Google vi le solicită, inclusiv adresa afacerii dvs., numărul de telefon, adresa URL, linkurile sociale, harta, orele de funcționare, meniul și prețurile.
  3. Utilizați cele mai importante cuvinte cheie locale în descrierile dvs.
  4. Adăugați fotografii și imagini relevante în lista dvs.
  5. Verificați-vă listarea în mod regulat, deoarece clienții o pot modifica.
    După ce ați făcut aceste lucruri, ar trebui să vă planificați și să faceți postări pe Google My Business pentru a vă promova afacerea.
    Greșeala SEO nr. 2: Nu vă optimizați site-ul web pentru utilizatorii mobili
    Căutarea mobilă este totul când vine vorba de SEO local. De fapt, începând cu 2018, 95% din TOATE căutările mobile au avut loc pe Google. Acesta nu este un număr pe care îl puteți ignora.
    Iată câteva dintre lucrurile cheie pe care trebuie să le îmbunătățiți pentru a vă optimiza site-ul pentru mobil:
  6. Îmbunătățiți timpul de încărcare a paginii dvs. Începând cu 2018, site-ul mobil mediu a avut nevoie de 22 de secunde pentru a se încărca – dar timpul de încărcare optim pentru conversii este de aproximativ 2,4 secunde!
  7. Efectuați teste de utilizare pe mobil și asigurați-vă că meniurile și butoanele dvs. sunt ușor de navigat pe mobil.
  8. Asigurați-vă că conținutul dvs. nu necesită defilare orizontală (sau strâmbarea ochilor) pentru a fi citit pe un dispozitiv mobil.
  9. Asigurați-vă că acțiunile și solicitările uzuale sunt ușoare pentru utilizatorii mobili. Cu alte cuvinte, faceți-le ușor să găsească indicații pentru a ajunge la magazinul dvs., să vă vizualizeze prețurile, să se aboneze la lista dvs., să facă o achiziție sau să vă urmărească pe rețelele sociale.
    În altă ordine de idei, ar trebui să vă gândiți și la publicitatea mobilă. De exemplu, Facebook are un buton „Sună acum” ca opțiune pentru reclamele mobile.
    Greșeala SEO #3: Nu optimizați pentru căutarea vocală
    Căutarea vocală este, fără îndoială, cea mai mare tendință în SEO. Popularitatea tot mai mare a asistenților virtuali, cum ar fi Siri, Alexa și Cortana, conduce această tendință. Începând cu 2019, 20% din toate căutările online au fost căutări vocale și se așteaptă ca acest număr să crească vertiginos la 50% până în 2020.
    Din fericire, optimizarea pentru căutarea vocală nu este dificilă. Deoarece oamenii folosesc căutarea vocală în moduri specifice – adresându-i o întrebare lui Siri, de exemplu – va trebui să vă gândiți la întrebările și problemele care conduc majoritatea clienților către site-ul dvs. web.

Iată câteva indicii:

Răspundeți la întrebări comune. Faceți o listă a întrebărilor pe care este cel mai probabil ca oamenii să le pună despre produsele sau serviciile dvs. și răspundeți la ele pe site-ul dvs. Folosiți întrebările în sine ca cuvinte cheie: Concentrează-te pe cuvinte cheie cu lungime de răspuns. Întrebările sunt grozave, dar la fel și cuvintele cheie care includ cuvinte precum

  • Cum să
  • Unde
  • Nou
  • Cel mai bun
  • Cel mai bine cotat

Încorporați cuvinte-cheie locale. Cele mai multe căutări vocale sunt locale și nu vreți să ratați căutările care includ numele orașului dvs. sau cuvintele „aproape de mine”.
Asigurați-vă că site-ul dvs. se încarcă rapid. Utilizatorii de telefoane mobile au o rată de respingere cu 10% mai mare decât utilizatorii de desktop – iar majoritatea căutărilor vocale sunt mobile.

Regândirea conținutului dvs. cu gândul la căutarea vocală este o modalitate excelentă de a atrage mai mulți clienți.

Știți deja că link-building-ul este crucial pentru SEO. Atât legăturile interne, cât și cele externe sunt o necesitate, iar dacă aveți legături rupte, acest lucru vă poate afecta SEO în timp.
Legăturile interne rupte sunt frustrante pentru utilizatori – și pot apărea atunci când schimbați URL-ul unei pagini sau eliminați conținut de pe site-ul dvs. Legăturile externe rupte sunt, de asemenea, frustrante și pot afecta chiar și clasamentul Google.

Dacă a trecut ceva timp de când nu ați mai căutat linkuri rupte pe site-ul dvs., s-ar putea să pierdeți clienți fără să vă dați seama. Puteți încerca să treceți prin site-ul dvs. și să verificați fiecare link în parte – dar dacă aveți un site complex, cu multe pagini, acest lucru poate dura mult timp.
În schimb, luați în considerare utilizarea unui instrument de linkuri rupte, cum ar fi acesta, pentru a vă ajuta. Acesta vă va testa site-ul, va identifica legăturile rupte și vă va facilita repararea lor.

Greșeala SEO #5: Nu vă concentrați pe recenzii

86% dintre toți consumatorii citesc recenzii online înainte de a face o achiziție – și majoritatea citesc 10 recenzii sau mai multe. Mai aveți nevoie de ceva pentru a vă convinge că recenziile online sunt importante pentru SEO? Dacă ați neglijat recenziile online, este timpul să le luați în serios. A avea recenzii actuale poate face sau poate distruge o afacere locală.
Iată câteva indicații pentru a vă ocupa de recenziile online:

  1. Revendicați listarea afacerii dvs. pe Google My Business (a se vedea mai sus), Yelp și alte site-uri de recenzii.
  2. Verificați informațiile dvs. pentru a vă asigura că sunt corecte.
  3. Cereți clienților să vă recenzeze afacerea. Dacă aveți clienți obișnuiți, puteți să le cereți pur și simplu să lase o recenzie. Faceți un link către pagina dvs. Yelp sau Google My Business pe site-ul dvs. web și imprimați URL-urile pe chitanțe.
  4. Cereți-le celor care vă urmăresc pe Facebook să vă recenzeze afacerea pe Facebook.
  5. Desemnați o persoană care să se ocupe de recenzii, inclusiv să răspundă rapid la recenziile negative și pozitive.
    De asemenea, puteți căuta persoanele care lasă recenzii detaliate sau inspirate și le puteți cere să scrie sau să filmeze o mărturie pentru afacerea dvs. Apoi, îl puteți prezenta pe site-ul dvs. web sau în rețelele de socializare.
    SEO se schimbă în mod constant, dar cele 5 greșeli de aici sunt unele pe care pur și simplu nu vă puteți permite să le faceți. Remedierea lor acum vă poate ajuta să evitați să pierdeți noi clienți.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *