Decizia de a fi antreprenor este una destul de curajoasă și demnă de a fi urmată folosind cele mai bune recomandări în domeniu. În această categorie se înscrie și cea de promovare, care se dovedește a fi o investiție demnă să îți ofere rezultate mult peste așteptări. Nici nu este de mirare, întrucât optimizările corecte aferente strategiilor de digital marketing îți pot aduce succesul dorit. Tocmai de aceea, ne-am gândit să punem la punct un ghid cuprinzător cu privire la cele mai bune recomandări de servicii marketing la care poți apela, astfel încât să ai parte de toate beneficiile oferite de lumea virtuală!
- Începe cu optimizarea website-ului tău
În zilele noastre, un website de prezentare este esențial pentru orice afacere. Acesta oferă cele mai importante informații cu privire la produsele și serviciile pe care le oferi, fiind locul în care clienții și potențialii clienți ajung în vederea obținerii informațiilor de care au nevoie. Tocmai de aceea, este esențial să investești în partea de optimizare a acestuia, din toate punctele de vedere. Printre cele mai importante aspecte se numără:
- Viteza de încărcare a website-ului – joacă un rol extrem de important, întrucât rata de conversie poate fi îmbunătățită cu până la 8% în cazul în care această viteză crește cu 0.1 secunde;
- Versiunea mobile – având în vedere că peste 85% dintre utilizatori accesează toate informațiile dorite direct de pe telefonul mobil, nu uita să te asiguri că website-ul tău are și o versiune mobile friendly;
- Design prietenos și activ – vorbim aici despre un proces constant de ușurare a navigării utilizatorului, ori de câte ori ajunge pe website-ul tău.
- Construiește-ți o prezență activă în social media
Un aspect extrem de important de care este indicat să ții cont face referire la prezența pe care o ai pe platformele de social media. Acesta nu este un moft, ci o adevărată necesitate, întrucât cea mai mare parte din audiența ta ajunge la produsele și serviciile oferite de tine chiar din aceste platforme. O soluție extrem de utilă este aceea de a avea parte de un cont care să dispună, în mod constant, de actualizări și postări extrem de interesante. Mai mult decât atât, cele mai multe dintre aceste conturi pot fi construite în mod gratuit, ceea ce înseamnă că nu va trebui să investești resurse financiare în acest segment.
- Utilizează toate instrumentele pe care le ai
Chiar dacă produsele și serviciile pe care le oferi sunt destul de obiective și lipsite de creativitate, poți să-ți pui imaginația la contribuție utilizând unul dintre cele mai bune instrumente existențe pe piață. Printre acestea, se numără:
- Deschide un canal de YouTube – nu doar pentru a-ți promova businessul, ci și pentru a oferi informații suplimentare cu privire la utilitatea și folosirea produselor și serviciilor oferite. De foarte multe ori, atunci când achiziționăm ceva, vrem să descoperim mai multe informații folosind motoarele de căutare. În cazul în care reușim să dăm peste un filmuleț cu privire la lucrurile pe care trebuie să le facem, acest lucru este cu atât mai bun pentru noi;
- Construiește un cont de Google My Business – în momentul în care facem o anumită căutare pe motoarele de căutare, avem deseori parte de rezultate care ne oferă numeroase informații esențiale cu privire la ceea ce ne dorim. Acest lucru este posibil datorită contului de Google My Business, care oferă date cu privire la existența website-ului, numărul de telefon, adresa, orele de deschidere, serviciile oferite și multe altele;
- Utilizează Google Trends – la ora actuală, Google Trends este un instrument gratuit, special conceput pentru a descoperi care sunt acele subiecte de interes pentru vizitatorii tăi. Mai mult decât atât, poți să descoperi, cu ajutorul lui, care sunt acele intervalele orare în care cuvintele cheie sunt cel mai des utilizate.
- Asigură-te că pui la dispoziție transparență și claritate
Ori de câte ori vrei să adaugi informații pe website-ul tău, asigură-te că acestea sunt transmise într-o manieră clară și concisă. Acest lucru este cu atât mai important, cu cât clienții tăi vor dori să le vorbești deschis și sincer, folosind un limbaj simplu. Toate aceste lucruri, puse cap la cap, te vor ajuta să ai parte de o modalitate facilă de transmitere a informațiilor pe care vrei să le oferi clienților tăi.
Asigură-te că integrezi toate aceste recomandări de marketing în rutina website-ului tău, astfel încât să păi la dispoziția vizitatorilor tăi întocmai ceea ce-ți dorești!