Ce apreciază clienții la un restaurant

Ce apreciezi cel mai mult la un restaurant? Aspectul, servirea, preparatele sau pur și simplu cum te face să te simți? Fiecare persoană are câteva aspecte pe care le ia în considerare atunci când stabilește dacă un loc este, sau nu, pe placul său. De cele mai multe ori, această hotărâre este luată încă de la prima interacțiune, așadar în cazul de față suntem siguri că prima impresie contează.

Experiența unui client începe din momentul în care pășește în local și tot continuă, până când acesta va achita nota de plată, motiv pentru care este important să acordați atenție și celor mai mici detalii.

Unitatea vizuală a unui restaurant contribuie la crearea unei atmosfere plăcute și îndeamnă clientul să admire și să se lase învăluit de povestea locului. Și totuși, care sunt acele elemente, cărora trebuie să le acordăm în special atenție?

  1. Amenajarea spațiului

Este deja cunoscut faptul că nu doar gustul mâncării și atenția ospătarilor contează într-un restaurant, ci și aspectul. Clienții care apreciază un loc din punct de vedere vizual au tendința de a reveni, deoarece un spațiu frumos te face să te simți bine, relaxat și chiar confortabil. În plus, un design care atrage atenția ajunge să fie promovat mai departe prin intermediul rețelelor sociale, chiar de clienții care au fost acolo și doresc să împărtășească experiența lor cu prietenii.

  • Meniul

De câte ori nu v-ați întors într-un loc pentru că v-a plăcut mâncarea? Da, bucătarul este un element important deoarece el face magia să se întâmple, încântând papilele gustative ale celor care v-au trecut pragul. Cu toate acestea, la fel de important este și cum prezentăm și punem meniul în valoare. De aceea, UNIKA, cel mai mare producător român de mape de meniu și note de plată vine în ajutorul managerilor și patronilor din industria HoReCa cu o gamă variată de produse, special concepută pentru a completa povestea locului.

UNIKA ne prezintă 5 game diferite, realizate cu ateție la fiecare detaliu. Meniurile din gama SoftLeather sunt fabricate din piele impermeabilă interior exterior, acest lucru conferindu-le o rezistență ridicată. În gama LeatherLike găsim meniuri fabricate din piele PU termo texturată cu aspect de piele naturală. Gama Wood a fost concepută pentru terasele și restaurantele cu design rustic și atrag atenția prin aspectul natural și pielea texturată din care sunt fabricate, ce imită scoarța de copac. Ultima, dar nu cea din urmă, gama Leather este fabricată din piele naturală premium ce aduce un plus de eleganță și rafinament restaurantului.

Și pentru a menține unitatea vizuală, fiecare gamă din cele prezentate conține și note de plată, realizate în aceleași nuanțe și modele. Produsele se potrivesc atât spațiilor închise, cât și teraselor, unde pot rezista razelor soarelui și chiar ploii, datorită faptului că sunt impermeabile și lavabile. Impermeabilitatea lor este un avantaj și pentru curățare și dezinfectare. Datorită faptului că nu absorb apa, pot fi utilizate imediat după ce sunt șterse.

  • Atmosfera

Atmosfera dintr-un loc este ușor de transmis către clienți. Luminile ambientale, muzica de fundal plăcută și chipurile prietenoase ale personalului vor face mereu echipă bună. Dacă reușesti să faci clientul să se simtă bine, cu siguranță va reveni și altă dată.

Modul în care un client se simte în restaurantul tău va defini interacțiunea pe care o veți avea. Cu atenție la detalii vei reuși să îl faci să se simtă bine, relaxat și îi vei transmite povestea locului așa cum îți dorești.

Dacă vrei să descoperi mai multe mape de meniu, note de plată, suporturi de rezervare sau alte produse destinate gamei HoReCa, te invităm pe www.unika.com.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *