Esti absolvent curs auditor de calitate | Hai sa afli mai multe despre domeniu

Afla mai multe despre componenta unui curs auditor de calitate

Scopul principal al unui audit de calitate este de a evalua actiunile corective necesare pentru eliminarea deficientelor si posibilitatea de imbunatatire a sistemelor, proceselor, produselor si serviciilor de calitate ale unei organizatyii, indiferent daca este din mediul public sau privat.

Pe de alta parte, certificarea sistemului calitatii (a carei importanta a crescut in ultimii ani) impune ca aceste sisteme sa fie auditate in raport cu standardele internationale si europene aplicabile in domeniu.

curs auditor de calitate

In domeniul managementului calitatii, termenul de audit este folosit pentru a examina calitatea produselor, serviciilor, proceselor de afaceri sau a intregului sistem al calitatii. Ca sa faci un audit trebuie sa fii absolvent al unui curs auditor de calitate.

Auditul intern este efectuat chiar de organizatie. Conform ISO 9001:2001, acesta este un proces care trebuie efectuat conform unei proceduri documentate. Angajatul care se ocupa cu acest tip de audit a urmat un curs auditor de calitate.

Mai multe despre obiectivele auditului

Obiectivul principal este de a evalua daca procesul respecta standardele de audit specificate in Manualul de management al calitatii, procedurile generale si de operare. Eficacitatea si eficienta SMC este verificata in raport cu cerintele standardului 9001:2001 si cu obiectivele de calitate stabilite de managementul de varf.

Auditurile interne ale SMC sunt de obicei planificate printr-un plan anual elaborat de RMC in ianuarie; planul de audit al calitatii specifica: domeniul/procesul de audit, criteriile de audit, echipa de audit, perioada de dezvoltare planificata, numarul raportului de audit si data executiei, actiunea corectiva, termenul limita, data de verificare a implementarii actiunilor corective.

Frecventa auditurilor interne este determinata pe baza rezultatelor auditului din anul precedent.

Ce abilitati vei folosi pentru a finaliza acest curs?

  • cum interactioneaza organizatia cu partile interesate de calitate.
  • crearea si actualizarea documentelor privind sistemele de management al calitatii (iso 9001:2015)
  • controlul calitatii (seria 9000) si principiile de audit ale sistemelor de management.
  • efectueaza etapele specifice ale procesului de audit al calitatii.
  • constituirea documentelor specifice procesului de audit, regasire informatii (internet/intranet);
  • management de criza;
  • acces la tehnici de comunicare si informatii specifice procesului de audit.
  • comunicare consistenta si eficienta in situatii dificile;

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *