De ce este necesara optimizarea site-ului unui brand in 2021?

Tehnologia evolueaza constant si tot mai multe afaceri trebuie sa se adapteze la schimbarile pe care le produce. Pentru a avea garantia ca un brand consacrat pe piata traditionala, ori un brand proaspat lansat, are sanse de reusita si in mediul online, trebuie sa tina cont de cateva reguli de baza. Optimizarea site-ului reprezinta cel mai important pas in aceasta directie, data fiind multitudinea de beneficii pe care le poate produce. Clickbrainiacs vine in ajutor cu strategii SEO personalizate pentru a valorifica resursele disponibile si a pune bazele unei prezente puternice in online.

Ce reprezinta optimizarea site-ului?

In mare, optimizarea unui site presupune toate acele actiuni care reusesc sa coordoneze continutul si detaliile tehnice in asa fel incat sa contureze o experienta cat mai placuta pentru vizitator, in timp ce intruneste toate conditiile pentru ca Google sa il perceapa drept relevant. Aceste aspecte sunt esentiale pentru succesul brandului. Prin crearea de continut de calitate, bazat pe metoda cuvintelor cheie, motoarele de cautare te vor pozitiona intre primele rezultate pe care le primeste un cautator atunci cand tasteaza acele cuvinte in bara de cautare. Astfel, cresc sansele ca acesta sa dea click pe anuntul brandului tau. Odata ce a accesat pagina, trebuie sa gaseasca toate informatiile de care are nevoie si sa le poata accesa usor. In caz contrar, se va reorienta catre un alt brand. Cele doua etape sunt interdependente si nu se pot materializa in mod individual.

Ce avantaje aduce cu sine odata implementata?

Printre primele beneficii pe care le contureaza o astfel de strategie se regasesc:

-cresterea notorietatii brandului;

-modelarea perceptiei publicului tinta cu privire la brand;

-cresterea semnificativa a traficului pe site;

-return of investment favorabil;

Prin simplul fapt ca o persoana ia contact cu brandul intr-un moment in care este interesat de produsele si serviciile pe care acesta le are de oferit, face ca numarul de accesari sa creasca, in timp ce sansele ca acestea sa se transforme in achizitii sunt mult mai mari, decat in cazul unui anunt platit.

De ce alte reguli trebuie sa mai tineti cont pentru a inregistra progres?

Desi reprezinta un pas important, simpla optimizare a site-ului nu este suficienta daca nu este sustinuta de alte etape ante si premergatoare. Pentru a pune bazele unei strategii eficiente se impune, ca prima etapa, creionarea unui audit care sa furnizeze toate datele necesare de care depinde atingerea obiectivelor. Inainte de a demara campania propriu zisa, vor fi necesare numeroase teste pentru a verifica eficienta metodelor abordate. Odata stabilita directia de mers si punerea in practica a etapelor stabilite, se vor realiza rapoarte de verificare a reusitei, pentru a stabili in ce masura au fost atinse obiectivele si ce aspecte merita imbunatatite.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *