Oamenii sunt asaltați zilnic de diferite metode de promovare, fiecare având un anumit coeficient de reușită. Din această cauză, a apărut o necesitate de a crea produse promoționale prin care antreprenorii își pot scoate în evidență brand-ul, printre miile de afaceri existente deja pe piață.
Chiar dacă ultimii ani au adus schimbări majore, nevoile companiilor de a ieși în evidență în ochii potențialilor clienți au rămas aceleași. Majoritatea business-urilor s-au mutat strict în mediul online, însă tot apelează la materiale promoționale ce pot aduce mai aproape consumatorul de identitatea afacerii.
Ce sunt mai exact articolele promoționale?
Articolele promoționale sunt lucruri personalizate, folosite de către companii, trupe muzicale, echipe sportive, dar și de către organizațiile non-profit, pentru a se face auzite. Vor avea inscripționate pe ele logo-ul, motto-ul sau informațiile de contact.
Cele mai populare articole promoționale ce încă dau roade sunt: echipamente personale de protecție, USB-uri sau încărcătoare, articole textile, recipiente de băut, pixuri personalizate, genți, calendare sau agende, umbrele și baterii externe.
Firmele au conștientizat avantajele obiectelor promoționale, ce sunt folosite în campaniile de marketing.
Acestea stimulează decizia de cumpărare a clienților, contribuind la conștientizarea existenței brandului pe piață, la creșterea interesului pentru produsele sau serviciile comercializate și inclusiv pentru finalizarea procesului de cumpărare.
Articolele promoționale vor construi și menține imaginea brandului pe piață. Acestea vor implica o expunere a imaginii, producând efecte pozitive pe o perioadă mai lungă de timp, în comparație cu alte metode de promovare.
Dacă aceste motive nu sunt de ajuns, atunci trebuie să știi că materialele promoționale reprezintă un element autentic specific pentru produsele sau serviciile pe care le oferi. Ele mai sunt definite ca și o ”carte de vizită modernă”, care pot comunica valorile și preocupările companiei. Acestea mai pot contribui și la diferențierea ta față de concurență, încurajând potențialii cumpărători să își îndrepte atenția spre tine.
Loialitatea este unul dintre cei mai importanți factori, atât din partea clienților, cât și a partenerilor. Unul dintre aceste obiective este legat de creșterea satisfacției și a implicării tuturor oamenilor ce intră în contact cu ceea ce afacerea ta oferă. Din această cauză, sporirea afinității față de brand, va pune bazele unei relații de lungă durată și implicit o loialitate direct proporțională cu eforturile depuse.
Evenimente unde poți folosi produsele promoționale
Oamenii, în general, vor fi entuziasmați de întâlnirile sociale și va fi un loc foarte prielnic pentru a putea porni o conversație cu clienții potențiali la evenimente de tip lansări de produse, petreceri de sărbători și evenimente speciale.
În cadrul petrecerilor de sărbători și în cadrul evenimentelor speciale, firmele vor oferi de obicei cadouri promoționale angajaților, clienților și vizitatorilor. Ele au scopul de a arăta apreciere persoanelor ce contribuie la succesul companiei.
În cadrul concertelor și a evenimentelor sportive, promovarea brand-ului tău va fi un succes, datorită numărului mare de persoane ce participă de fiecare dată. Produsele promoționale vor îmbunătăți brand awareness-ul și vor creea o legătură puternică între consumatori și brand.
Poți organiza chiar tu tombole sau concursuri prin intermediul cărora vei atrage interesul din partea oamenilor. În plus, aceștia vor avea un motiv suplimentar, pe lângă premiile obținute, care sunt constituite din produsele tale promoționale, având rolul de a stimula vânzările, a crea o baza de date și de a permite participarea activă a audienței.
Cu ajutorul articolelor promoționale vei obține rezultate imediate, realizând indirect o promovare a brandului pe o perioadă îndelungată de timp, chiar dacă evenimentul poate și organizat fizic sau online, efectul va fi același.
Efectul articolelor promoționale pentru business
Pe lângă modul în care arată aceste articole, personalizarea acestora te va ajuta să-ți crești brand-ul în ochii potențialilor clienți. Fiecare mare brand abordează această strategie atunci când își doresc o creștere a vizibilității. Cu cât mai multe persoane vor vedea logo-ul tău pe diferite materiale, cu atât compania va deveni mai cunoscută.
Cei care vor descoperi aceste articole promoționale vor fi curioși să afle cu ce se ocupă afacerea ta. Cu timpul vor deveni clienți, iar dacă produsul este bun, te poți declara cu adevărat câștigător. Clienții respectivi vor fi fidelizați, iar compania va crește de la o lună la alta!