La 30 de ani de la înființare, CarmOlimp schimbă complet strategia


Noua viziune – cele mai corecte prețuri din piață, desfacere exclusiv online

Pornită în 1993 ca o afacere de familie de către Olimpiu și Carmen Șoneriu și preluată de Valentin Șoneriu, fiul acestora, brandul CarmOlimp sărbătorește 30 de ani de la lansare printr-o nouă abordare a pieței alimentare.

Noua viziune a brandului abordează un concept pe cât de simplu, pe atât de revoluționar: șuntarea lanțului de distribuție până la obținerea unui preț corect. Conceptul „din fabrică direct în farfurie” a necesitat o implementare de 3 ani și 500.000 euro doar pentru formare și este gândit să revoluționeze piața, într-o perioadă în care prețurile alimentelor au explodat. Produsele CarmOlimp s-au lansat astăzi pe platforma zizam.ro, fiind momentan disponibile în județul Brașov.

„Cred cu tărie că putem să oferim un preț corect pentru consumatorul final și vom arăta că se poate. Nu spun că oamenii s-au săturat să fie păcăliți, dar în mod sigur cu toții am acceptat niște reguli pe care poate nu știam că le putem refuza. La CarmOlimp, regulile le stabilim doar noi și clienții noștri. Ultimii ani au fost cea mai mare provocare pe care am avut-o. Practic, a trebuit să aplic toate lecțiile învățate în 30 de ani ca să aduc în piață un proiect care revoluționează comerțul cu alimente. Am renunțat la orice intermediari, pentru că am descoperit că aproape jumătate din preț se pierde literalmente pe drum, iar clientul este cel care plătește pentru o complexitate care nu e necesară. Așa a apărut Zizam, care livrează direct din fabrică la consumatorul final produse de calitate la un preț corect.” (Valentin Șoneriu, Director General CarmOlimp)

Fabrica de mezeluri, abatorul și restaurantele – funcționale astăzi la cele mai moderne standarde, fiind certificate high-grade IFS – își orientează o bună parte din desfacere către mediul on-line. Mai mult decât atât, abatorul CarmOlimp este unul dintre cele mai mari abatoare de oaie din România, certificat Halal, de unde exportă atât în zona arabă, cât și în Europa.

 „CarmOlimp, deși a trecut prin momente mai grele la un moment dat, a rămas mereu prezent în piață. Și nu numai că a rămas, dar am și dezvoltat continuu atât brandul, cât și producția, portofoliul și distribuția produselor, iar pentru anul viitor pregătim investiții în linii de producție noi și în noul proiect de distribuție directă către clientul final.” (Valentin Șoneriu, Director General CarmOlimp)

Prețuri finale cu 30% mai mici

30 de ani de experiență CarmOlimp vin cu prețuri cu 30% mai mici.

“După ce am eliminat intermediarii, am descoperit că produsele noastre pot ajunge la domiciliul clienților cu un preț cu 20, 30 sau chiar 60% mai mic, în funcție de produs, decât dacă s-ar fi deplasat ei la rafturile retailerilor. Și nu am mai pus la socoteală timpul pierdut și costul drumului. Cred cu tărie că nouă noastră viziune poate revoluționa piață și modul în care produsele alimentare se vor comercializa de acum înainte. E timpul ca românii să nu mai depindă de reglementările marilor lanțuri de retail și să aibă parte de calitate, prospețime și prețuri corecte.” (Valentin Șoneriu, Director General CarmOlimp)